Mowią mi, że jestem uzależniony. Uzależniony od żelaza, które jeździ wzbudzając zachwyt na ulicach i od tego, które stoi w muzeum i przypomina o wspaniałej, dawnej motoryzacji. Tego, które stoi w gablotce i zbiera kurz, i tego które spogląda czterema okrągłymi reflektorami z kart starych prospektów. I o tym właśnie jest ten blog. O mojej pasji do motoryzacji.

Thursday, 26 September 2013

Wszystkie wcielenia Kadetta C. Część 3, ostatnia.



Na koniec historii, po dłuższej przerwie, mały bonus. Kolejne Isuzu, które na pierwszy, drugi i każdy następny rzut oka nie ma z Kadettem C nic wspólnego. Isuzu Impulse/Piazza (Holden Piazza w Australii), bo o nim mowa, jest dzieckiem romansu Giugiaro z ekierką. Zaprezentowany jako koncept Ace Of Spades we wczesnych latach 80tych, do produkcji wszedł bez jakichś drastycznych zmian. Skorzystano z T-Platform by obniżyć koszty wdrożenia i późniejszej produkcji. Ze względu na kiepskie prowadzenie, Piazza doczekala się poprawki zawieszenia u Lotusa w 87 lub 88 roku by w spotach reklamowych móc szczycić się dumnie brzmiącym ‘Handling by Lotus’. Koniec.




No comments:

Post a Comment